2014年10月8日星期三

2014-10-09 一蘭拉麵


現在才寫「一蘭」,好像有點 out,不過冇乜所謂啦,一來我最怕襯熱鬧排長龍,之前新開張時朝早六點都要排隊,對我來說真係無鬼謂,食麵啫;二來我又不是甚麼拉麵達人,遲點才吃對我來說完全是不介意。



早前在下午茶時段路經此店,發覺人龍不再,可以直入大把位,不知是我這天好彩,還是熱潮已過?!




入到像自修室一般的位,就開始揀嘢食。這天我選擇了「叉燒拉麵」$89,雙倍醬汁,加隻「鹽燒半熟卵」$12:





從來都說,湯底是一碗拉麵的靈魂,我覺得它的豬骨湯底的確幾鮮,麵條的掛湯力也不弱,對我來說滿意程度是 ok 的,起碼冇「豚王」咁油膩,半熟卵$12也抵加。




之前有朋友說香港的分店始終遜於日本原店,鄙人未試過日本的,那就不能作出比較。



有點兒不夠飽,追加了一個麵底及一份木耳,但湯底是沒有添加,所以我就像吃沾麵一般來完成它,算是一麵兩吃:




最後埋單$136,等於吃了兩碗麵的份量,算合理。若果不用打蛇餅排隊的話,我覺得是值得一吃的。

「天然豚骨拉麵專門店一蘭」
地址:銅鑼灣謝斐道440號駱克大廈A座地下H及I舖
電話:2152 4040



若你喜歡此部落格,也請你 like 一 like,感激!

1 則留言:

  1. well, 無人排應該係因為D人開設發現貨不對版掛! 我去食既時候其實絕大部分都係遊客, 條龍里面可以數的出有幾個系本地人.

    虛有其名, 第一, 一碗八十幾蚊既面根本就食吾飽, 面簡直係兒童餐既分量. 我同細佬食完果碗麵吾需要10分鐘, 結果我地既結論係走人, 去酒店high tea.

    另外, 我好明白拉麵係比較著重湯底, 但係都不至於我明明填咗話要適中既軟硬度, 你比D我形容pasta too al dente既面我掛.....

    仲有就係塊中華叉燒, um..... 乾而無味!!!

    如果你話好食又底食的話, 可能就係你係critic & i'm just nobody, 所以佢地比吾同野你掛!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...