2014年10月23日星期四

2014-10-24 得閒炒飯!


我當然唔係講許鞍華套戲啦!雖然我未睇過套戲,但我都知道「炒飯」有另一個意思。。。


(海報從 Google 搜尋)

Well 唔好意思又講遠左。。。其實我自己是相當喜歡吃炒飯,有時去到茶餐廳唔知叫乜,一碟炒飯有齊餸又有飯,都幾爽YY,可以快食快閃!


隨便上維基百科查資料,原來炒飯相傳源自隋朝越國愛吃的「金飯」,即是蛋炒飯。其後經過時代的變遷,中國不少地區均發展出不同種類的炒飯。



吃炒飯我喜歡到中環的「新源興」,飯炒得不油膩,即叫即炒熱辣辣,飯粒分明夠乾身,仲要開得夜,宵夜的好地點。一坐低,侍應就會給你熱水洗碗筷,非常衛生:


生炒牛肉飯」$37


一道家常到不得了的炒飯,吃的時候我喜歡伴辣椒醬,炒蛋加牛肉粒的香氣,就已經可以提供營養及活力給我!

西炒飯」$37


用茄汁作基底,加上腸仔火腿雞蛋,材料簡單到不得了,但就可以組合出一份滋味。

你呢?你又喜歡那種炒飯?:-)

「新源興燒臘茶餐廳」
地址:中環機利文新街34-36號地下
電話:2545 2219


若你喜歡此部落格,也請你 like 一 like,感激!

沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...