2014年12月11日星期四

2014-12-12《潮遊澳門》: 新濠天地 Soho Friday

知大家覺唔覺得,係澳門有好多美食及五光十色嘅娛樂,但係就比較少一啲蘭桂坊咁熱鬧嘅酒吧街。




最近新濠天地舉行了「SOHO Friday」,逢星期五晚 7pm - 9pm,只要俾入場費MOP150,就可以係三間餐廳兩小時內任飲超過20款紅、白、啤酒。



上個禮拜五我就去咗SOHO,一入場時俾我感覺氣氛就好似蘭桂芳一樣!場地中間擺滿枱櫈,人客買飛後就可以隨意品嚐美酒,在場我見到全場爆棚,人客係多到滿場飛。



當晚仲有相當nice既帥哥大玩花式調酒交替表演,將魔術拋樽技巧合二為一姿勢有實際,視覺感受瞬時加分!一個氣氛好正,原因係有現場 live music 表演,音樂可以話係氣氛嘅催化劑,有咗佢,成個會場同心情都立即輕鬆哂!



而且我幾款紅白酒都有飲到,感覺上質素唔錯,都有好多款選擇,以 MOP150黎講可以話係相當抵。查實一大班朋友飲飲食食,我覺得就係最正嘅公餘放鬆活動。






路中間我見到有一架爆谷車,原來係可以免費俾人客隨意攞黎食,我就係好鍾意依種即興好 chill 感覺。




到咗大概8:45pm,忽然全場熄燈,仲有舞蹈員出黎表演跳舞,係燈光四射之下,舞蹈員跳住Candy Man dance,觀眾係圍觀之餘都有影相同拍手,將全晚氣氛推至高潮!




其實淨係飲酒有少少 dry,我見到小食Menu嘅選擇都有好多,所以我就隨意叫碟「炸雞薯角」黎送下酒,兩者都炸得脆卜卜,又唔會太油膩。


 9pm 之後,如果大家仲想繼續happy話,order酒係 buy 1 get 1 free,有興趣嘅朋友不妨黎SOHO一齊狂歡



「新濠天地蘇濠」
地址:氹仔舊城區氹連貫公路新濠天地新濠大道二樓
電話:(853) 8868 6688



若你喜歡此部落格,也請你 like 一 like,感激!

沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...