2015年5月10日星期日

2015-05-11《故事》: Dear Daniel 遇上 Hello Kitty


話說留學英國的日裔少女 Hello Kitty (K),最近落戶香港開了全球首間以自己做主題的中菜廳「中菜軒」,遇男友 Dear Daniel (D)。



D: 吉蒂,你今次有乜搞作啊?





K: 呢間中菜廳,我籌備咗超過一年㗎喇,主打一家大細都啱食嘅中菜,同埋鼓勵有機健康飲食。



K: 好似呢個頭盤「古法小食三味」,有用七味粉代替椒鹽做嘅「七味豆腐」,炆到軟淋先炸嘅「脆皮牛展」,同埋方便老人家進食而用紫菜代替茄子皮嘅「紫菜蒸茄子」咁,就啱哂一家人食喇~



D: 咁呢碟「蒸糕包」,係咪譯音自「Jingle Bell」?好多你個樣呀!



K: 話哂我都係留學英國,個菜名都嚟個中西 crossover 先 ! 呢度嘅蓮蓉包、馬拉糕同蝦餃係由入廚超過四十年的大廚主理,班師傅學足超過半年,先做到我個貓樣咁似㗎~ 

D: 個湯呢?



K: 呢個咪滋潤湯水「杏汁白肺湯」囉,你知我好著重健康㗎啦,完全冇落味精,你飲多啲個人都冇咁 dry!



K: (繼續講) 至於呢味「笑哈蝦趣味」,有師傅用本地食材做嘅「豉油王煎大蝦」、「百花釀油條」同「XO醬炒蝦球」,你試吓~ 



D: (邊吃邊講) Um。。。我鍾意食「XO醬炒蝦球」,蝦彈牙,蜜糖豆撈埋呢個自家製的XO醬惹味!



K: 咁我考吓你喇,你仲記唔記得我最鍾意食咩?

D: Errrrrrrr....(流冷汗中)



K: 冇心肝!係我媽咪做嘅蘋果批呀,所以呢味「咕嚕肉」,我叫咗大廚特別加咗蘋果肉,等我可以一啖蘋果,一啖豬肉咁食!



D: 我一時唔記得之嘛。。。(儍笑地抓頭頂的頭髮) 咁呢碟咁香嘅「炸子雞」,一睇就知係用本地鮮雞,同我一樣皮下脂肪少吖嘛,「上皮」上得幾靚喎。



K: 算你識貨 (得戚狀) ~ 

D: 嘩,咁呢味你又做乜做咗黃面婆?



K: 叫人黃面婆。。。呢個「蘋果雞絲飯」係用蛋黃炒飯,配我最鍾意食嘅蘋果同酸甜雞絲,我隻眼同貓鬚分別係用黑豆同茄子皮做㗎!



D: 又真係幾似你個貓樣嘅!啊。。。我醒起之前上網睇過有個單身男仔一支公嚟食飯,感觸到喊起上嚟嘅故事,原來就係呢碟飯!咁除咗「豆腐火南飯」,你呢碟都可以叫做「男人的浪漫」喇。。。

K: 哼,唔係你估!食埋呢個「杏仁茶」仲浪漫呀,裡面有一塊我嗰樣嘅啫喱,愈食碗杏仁茶會愈變色,係咪好有心思?



D: (邊喝邊講) 直投甜到入心啦!^^



「Hello Kitty 中菜軒」
地址 : 廣東道332-338號利來洋樓A至C地舖  
電話 : 8202 8203 


若你喜歡此部落格,也請你 like 一 like,感激!

沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...